Announcement

Collapse
No announcement yet.

BAX ITA04 laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke dat wordt dan even bellen met bax denk ik?

Comment

Zou zeker even bellen want de ventilator dient continu te draaien en is ook duidelijk hoorbaar bij deze laser.

Comment

Ik heb de laser al terug gestuurd;) iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik weer een nieuwe in huis heb?

Comment

Als je je trackandtrace nummer naar bax mailt / belt, krijg je meestal al meteen een nieuwe opgestuurd. Anders moet je wachten tot dat hij bij de garantie & retouren is geweest. Dit duurt anders meestal meer dan een week..

Comment

Ohh ik heb hem niet speciaal met track en trace terug gestuurd. Of is dit eigenlijk standaard? Ik heb hem wel direct naar de afdeling retour en garanties gestuurd.

Comment

Ik zie nu inderdaad een track en trace code op het bonnetje staan. Waar moet ik dan naartoe mailen? Gewoon de klantenservice en dan vermelden dat ik iets terug stuur en of ze alvast een nieuwe willen opsturen?

Comment

Als je even een mailtje of belletje naar de helpdesk doet en het nummer doorgeeft zorgen zij dat er een nieuwe wordt opgestuurd. ;)

Comment

Ik heb gemaild:) Nu maar hopen dat de nieuwe snel komt.

Comment

Helaas. Vandaag het een en ander heen en weer gemaild, maar ze willen de laser eerst open halen. Ik zal dus nog een weekje moeten wachten op een nieuwe laser :(

Comment

Originally posted by Maarten391 View Post
                      Helaas. Vandaag het een en ander heen en weer gemaild, maar ze willen de laser eerst open halen. Ik zal dus nog een weekje moeten wachten op een nieuwe laser :(

Balen. Maar vergeet niet, bij Bax wordt je wachten rijk beloond.

Comment

Oke nou dat hopen we dan maar hè! Tot nu toe in ieder geval altijd prima service geweest. Hopen dat het deze keer ook zo is. ;)

Comment

Ik zie nu via track&trace dat Bax-Shop mijn pakketje heeft ontvangen. Wat is nu de procedure? Neemt Bax contact met mij op of moet ik gewoon wachten tot er ineens een pakketje voor de deur ligt met een nieuwe laser er in? Ik heb op het retour-formulier ingevuld dat ik kies voor reparatie.

Alvast bedankt;)

Comment

Als bax het pakketje heeft ontvangen, kan het nog een paar werkdagen duren, voordat ze contact met jou op nemen, voor een oplossing. Dit melden ze altijd netjes, en daarna wordt waarschijnlijk een nieuwe opgestuurd. ( / gerepareerd?)

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                              Als bax het pakketje heeft ontvangen, kan het nog een paar werkdagen duren, voordat ze contact met jou op nemen, voor een oplossing. Dit melden ze altijd netjes, en daarna wordt waarschijnlijk een nieuwe opgestuurd. ( / gerepareerd?)
                              Oke nou dat wordt dan nog even afwachten. Ja reparatie, want hij werkte niet helemaal goed, dus heb ik dat maar inngevuld op het formulier. Anders kon ik kiezen uit:
                              -contact opnemen;
                              -omruilen voor.........;
                              -overig.

Daar leek mij reparatie dan het beste uit. Ik kon ook invullen omruilen voor...een nieuwe, maar ik denk eerder dat er wordt bedoeld om ruilen voor een ander product.:p

in ieder geval bedankt:D

Comment

Even een wat duidelijkere uitleg hierover.
                                Ik zie nu via track&trace dat Bax-Shop mijn pakketje heeft ontvangen
                                Dat betekent dat TNT het pakket (samen met nog vele andere pakketten) in een rolcontainer bij ons heeft neergezet. De collega's van Garantie en Retouren halen gemiddeld zo'n 5 containers op een dag helemaal leeg, die volzitten met retouren en garantiegevallen. ;) Grote pakketten, kleine pakketten... Om al die containers te kunnen verwerken is er aardig wat tijd nodig en zou er inderdaad een kleine vertraging in kunnen zitten.

Neemt Bax contact met mij op of moet ik gewoon wachten tot er ineens een pakketje voor de deur ligt met een nieuwe laser er in?
                                Als jouw pakketje uitgepakt wordt, krijg je automatisch een standaard ontvangstbericht van ons. Dan weet je in ieder geval dat je pakket goed is aangekomen. :)
                                Vervolgens wordt de laser getest en wordt er gekeken of de probleembeschrijving die je opgeeft ook bij ons voorkomt. Vermoedelijk zal dit wel het geval zijn. ;)

Oke nou dat wordt dan nog even afwachten. Ja reparatie, want hij werkte niet helemaal goed, dus heb ik dat maar inngevuld op het formulier.
                                Als het probleem zich ook bij ons voordoet zal er vermoedelijk een nieuwe laser worden opgestuurd. Zo kunnen we de oude laser bij andere defecte eigen merk apparaten leggen (het blijft electronica ;) )
                                In andere gevallen wordt meestal gebruik gemaakt van een garantieregeling bij de leverancier en wordt hij gerepareerd. In andere gevallen krijg je snel een nieuwe en nemen ze de oude terug. Dit is helemaal afhankelijk van de leverancier, die stellen vaak bepaalde voorwaarden.

Ik kon ook invullen omruilen voor...een nieuwe, maar ik denk eerder dat er wordt bedoeld om ruilen voor een ander product.
                                Het gebeurt wel eens dat mensen een kabel of een ander product bestellen, dat toch niet blijkt te passen, of te kort is, te klein is, etc. Dan is het mogelijk om aan te geven dat je er een ander product voor terug wilt. Het verschil in kosten wordt dan gefactureerd of gecrediteerd, waarbij een van de twee van toepassing is.

Comment

Working...
                                X