Oke dat wordt dan even bellen met bax denk ik?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BAX ITA04 laser
Collapse
X
-
-
Ik zie nu via track&trace dat Bax-Shop mijn pakketje heeft ontvangen. Wat is nu de procedure? Neemt Bax contact met mij op of moet ik gewoon wachten tot er ineens een pakketje voor de deur ligt met een nieuwe laser er in? Ik heb op het retour-formulier ingevuld dat ik kies voor reparatie.
Alvast bedankt;)
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostAls bax het pakketje heeft ontvangen, kan het nog een paar werkdagen duren, voordat ze contact met jou op nemen, voor een oplossing. Dit melden ze altijd netjes, en daarna wordt waarschijnlijk een nieuwe opgestuurd. ( / gerepareerd?)
-contact opnemen;
-omruilen voor.........;
-overig.
Daar leek mij reparatie dan het beste uit. Ik kon ook invullen omruilen voor...een nieuwe, maar ik denk eerder dat er wordt bedoeld om ruilen voor een ander product.:p
in ieder geval bedankt:D
Comment
-
Even een wat duidelijkere uitleg hierover.
Ik zie nu via track&trace dat Bax-Shop mijn pakketje heeft ontvangen
Neemt Bax contact met mij op of moet ik gewoon wachten tot er ineens een pakketje voor de deur ligt met een nieuwe laser er in?
Vervolgens wordt de laser getest en wordt er gekeken of de probleembeschrijving die je opgeeft ook bij ons voorkomt. Vermoedelijk zal dit wel het geval zijn. ;)
Oke nou dat wordt dan nog even afwachten. Ja reparatie, want hij werkte niet helemaal goed, dus heb ik dat maar inngevuld op het formulier.
In andere gevallen wordt meestal gebruik gemaakt van een garantieregeling bij de leverancier en wordt hij gerepareerd. In andere gevallen krijg je snel een nieuwe en nemen ze de oude terug. Dit is helemaal afhankelijk van de leverancier, die stellen vaak bepaalde voorwaarden.
Ik kon ook invullen omruilen voor...een nieuwe, maar ik denk eerder dat er wordt bedoeld om ruilen voor een ander product.
Comment
Comment