Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fixture voor Freestyler / Dashlight (Bax Laser ITA01)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fixture voor Freestyler / Dashlight (Bax Laser ITA01)

Beste members,

Heeft er iemand op dit forum toevallig voor de volgende laser ... ooit eens een fixture gemaakt voor Freestyler of Dashlight?

Bax ITA01MKII 130mw RG DMX laser:
    Lasertechniek is ongelooflijk in opmars! Zo worden RG lasers als deze betaalbaar voor de wat kleinere toepassingen. De verschillende patronen van deze ITA01 MKII zijn via DMX te selecteren en te bewerken!

Misschien heb je hier iets aan. Ik weet niet of ze op die laser werken maar er staan er wel een paar.

Groetjes, Jimi

Comment

Bedankt Jimi, ik krijg morgen mijn laser hopelijk binnen maar ik heb al wel de 2 programma's gedownload en geinstalleerd ... maar ze staan niet standaard in de lijst van fixtures ... ik dacht misschien zijn er mensen op baxshop die hem al wel hebben dan zouden die mij een heel groot plezier ermee doen. Ik heb namelijk geen idee hoe ik zelf een fixture kan aanmaken.

Comment

Dit kun je doen met fixture creator, een programma dat automatisch wordt meegeïnstalleerd bij het installeren van Freestyler.

Er is wel een Nederlandse tutorial, maar daarvan mag ik de link hier niet posten. Als je googled op "tutorial Freestyler 3.3.2" kom je hem wel tegen.

Comment

Wat ik nu gedaan heb is gewoon een par kanaal van 7 dimmers aangemaakt en zo bestuur ik hem :) dat werkt prima!

Comment

Working...
          X