Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax ERO 001 of Bax ERO 002

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb zelf de qpot150, en de vizi led, maar die doen(in mijn ogen) niet veel onder voor een gelijkwaardige 150-250watt bulb yoke....

maar dat zijn dan ook single LED modules, 20watt en 22watt, al vind ik zelf de vizi wel redelijk feller maar ook mede omdat hij iets nieuwere techniek gebruikt..

Comment

Dat zou mooi zijn als je dat op de korte termijn ga doen Rick.

In de handleiding van mijn BAX TDC 100 staat trouwens gewoon een schematje van de pressiesen dmx waarden, en die zijn redelijk correct.

Er zitten trouwens een paar mensen op het forum die hem (bij de opendag) hebben gekocht. Zouden jullie hier eens een review willen schrijven?
      Last edited by Rio; Wednesday-01-06-2011, 14:18.

Comment

@rio, misschien ook een video, dan krijgen we ook een beetje een sfeer impressie...

Comment

Dat zou helemaal fantastisch zijn!

Comment

Pas medio juli kunnen we weer filmen, is nu geen plek voor.

Comment

Dat duurt nog een tijdje. Maarja moet ik maar een keer langs komen in de showroom en ze beide uittesten.

Comment

@rick ik had het meer over de koper/klanten van bax, als mensen een eigen film maken(van enige kwaliteit en serieus review werk) dan kan bax deze toch ook gebruiken, netzoals je ook ziet bij andere producten,

(bvb dit product)

Comment

(Ik wil er best wel wat filmpjes maken, stuur maar een paar headjes op :wink: )

Volgens mij is er toch wel enige onduidelijkheid over de notatie van vermogens bij led?

Hoe ik het lees/zelf gebruik;
                  1 x 30Watt RGB-houd in dat er 1-30 watt RGB-led is,
                  3 x 10Watt (R,G,B) houd in dat er 3 losse leds zijn van elk tien wat.

Maar is dit de juiste wijze, volgens mij is er hier geen standaard notatie voor? Misschien kan er een soort van Bax-norm komen ?
                  Last edited by SLGV; Wednesday-01-06-2011, 15:19.

Comment

@Rick, misschien wel handig om bij de productpagina te zeggen dat die een focus heeft via dmx.

Comment

Zal er eens naar kijken als ik weer op kantoor ben. En in mijn agenda is dat a.s. maandag. :mrgreen:

Comment

Ik heb zojuist een review voor de ERO001 geschreven en een filmpje op youtube gezet.
                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Bedankt!

Zou je me wat meer willen vertellen over de gobo's? Welke vormen hebben ze?

Comment

Tof dat filmpje, gaan we op de productpagina zetten! :D
                            Hoe stuur je ze aan? Programma's die je hebt gemaakt zijn redelijk uitgebreid zo te zien, leuk gedaan met die pan en tilt bewegingen, is weer eens iets anders dan een wapperprogrammaatje. ;)

Hoe bevallen ze verder?

Comment

Hey Rick,
                              Leuk dat mijn filmpje op de productpagina staat!! ik denk dat ik er binnenkort nog een uitgebreidere ga maken, waarin ook de gobo's los te zien zijn... maar ben eerst even aan het verven in die ruimte ;-)
                              De spotjes bevallen zeer goed, zoals ook in de review beschreven. Ik stuur ze aan met het programma "chamsys" een gratis software programma welke zeer uitgebreid is, ontworpen door de makers van de HighEnd Wholehog 2. Deze software ondersteunt een heel groot aantal USB -> DMX dongels.
                              De interface is wel even wennen, maar als je deze eenmaal door hebt werkt het super.
                              De Pan/tilt bewegingen zijn redelijk standaard effecten die je met het programma kan maken.

Comment

Hallo,

Het kwam er niet van even een filmpje te maken voor de gobo's, maar deze afbeelding werkt ook!
                                Hopelijk hebben jullie hier wat aan, je weet in ieder geval welke gobo's in de Bax ero001 zitten.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
                                Last edited by pjotr88; Sunday-12-06-2011, 20:30. Reason: afbeelding werkte niet

Comment

Working...
                                X