Announcement

Collapse
No announcement yet.

bax wsm01 dmx probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Apart, want de DMX-modus zou gewoon moeten werken. Heb je de mogelijkheid om hem even aan een DMX-tafeltje te hangen?
    Heb jij hier ervaring mee Rick? Zelf heb ik ook eens zo een probleempje gehad met 2 fixtures, en eigenlijk nooit de oorzaak kunnen vinden. Een dmx-booster zou in dit geval dus ook een oplossing kunnen zijn?

Comment

Heb wel eens situaties meegemaakt dat het helpt, en dat is naar mijn idee te wijten aan een iets te lage voedingsspanning voor je dongle vanaf de USB-poort. Een splitter fungeert ook gelijk als booster omdat hij apart gevoed wordt.

En een JB Systems MINI DMX Splitter zou dan al voldoen.

Comment

het weekend niet kunnen testen met de scanmaster, konden pas later in de locatie waardoor we alle opbouwtijd nodig hadden. ik ga hem gewoon even terug sturen. mocht blijken dat hij het bij bax wel doet, is die dmx booster dus de oplossing?

Comment

Als hij hier binnenkomt zal hij eerst getest worden. Wanneer je hebt aangegeven dat de DMX functie niet goed werkt zullen we hem hier eens aan een tafeltje/software hangen om te kijken of en wat er loos is.

Comment

gister(maandag) de rookmachine verstuurd, ben benieuwd wat bax ondervind, heb er wel bijgezet dat ze het snel moeten oplossen, moet vrijdag weer draaien mét rookmachine;)

Comment

net bax gehad, krijg vandaag een nieuwe toegestuurd:D

Comment

Weer zo'n goede service ;)
                Vertel zeker of het met de nieuwe wel goed gaat he!

Comment

jazeker ben zelf ook erg beniewd!! toch wel leuk, krijg ik morgen op mijn verjaardag een doosje van bax;)

Comment

Net op je verjaardag, perfect moment!

Comment

Working...
                    X