Announcement

Collapse
No announcement yet.

safety's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vergeet niet als je ze langer maakt dat de valafstand dan ook langer is. Daardoor krijgt de safety ook meer trekkrachten op zich waardoor hij sneller kan knappen.

    Comment


    • #17
      @Rintie
      Daarom zeg ik dat lengte die over is om de truss-pijpen geslagen dient te worden, zodat de valafstand korter wordt.

      Comment


      • #18
        Originally posted by BazzyM View Post
        hoeft een fourbar eigenlijk geen eens 1 safety; er zijn dubbele koppelingen aanwezig.
        Dit is dus precies wat ik ook eerder bedoelde, 2 savety's bij fourbarren lijkt mij zeer overdreven(eerder genoemd). Een fourbar blijft bij mij op 1 koppeling ook nog gewoon horizontaal hangen (met halfcouplers).

        Comment


        • #19
          En als je g-haken gebruikt niet. Dan pleur die er gewoon af.

          Twee safety's is nog steeds mij advies.

          Comment


          • #20
            Zelf safe ik eigenlijk een fourbar altijd twee keer als ik hem boven mensen op hang, das gewoon omdat ik dat nou eenmaal gewend ben. Zo veel werk is het niet, en het kan. Maar ik heb ook genoeg gezien dat een fourbar (en ook sixbar) alleen in het midden werd gesafed. Heb dan wel meestal haken aan de bar, dus die blijven in hun eentje niet hangen denk ik.

            Comment


            • #21
              Heb er inmiddels al een aantal gekocht, dus het komt goed :)
              Wilde het zekere voor het onzekere nemen omdat het toch boven publiek hangt.

              Comment

              Working...
              X