Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laserkeuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BDB lasershows View Post
    Oke, dat snap ik wel. Maar bij een DMX laser zijn animaties niet echt vormbaar. Tenminste daar heb je je ILDA voor. Ik heb het hier over de Laserworld es-100g
    Er zijn lasers die enkele patronen hebben ingebouwd. Het kan dus zijn dat er al een patroon van een dansende vrouw in zit. Je kan helaas niet je eigen patronen ontwerpen, daar heb je (zoals je zelf al zegt) ILDA voor nodig.

Ik heb helaas nog nooit een dansende vrouw uit mijn laser zien komen..
    Onze grapjas :D

Comment

Ik heb 1 bladzijde van de catalogus gescand. Maar het gaat niet lukken helaas. Maar is er niet ergends een document waar de figuren van de laserworld es-100g staan?

Hij zou willen dat er een vrouw uit zijn laser kwam ;)

Comment

Wij hebben vorig jaar op een seventies party gehad en daar hadden we met groene-lasers dansende vrouwelijke silhouetten op de achtergrond gemaakt die reageerden op de muziek.

Comment

Zozo, toemaar
          Maar effe ontopic

@DJ-rob
          Ik heb even een paar vragen voor jou:
          Hoelang heb jij deze laser?
          Hoe bevalt jou deze laser?
          Heb je foto's/filmjes van deze laser?

@iedereen
          Ik heb zelf nog geen DMX controller. Graag wil ik DMX dongle hebben. Ik vind de Lumidesk nano erg aantrekkelijk. Kan ik met deze sturing alle figuren eruit halen? en werkt het goed in combinatie met de laserworld es-100g

Comment

Ik heb de laser sinds oktober 2010. Eerst had ik een bax-laser gekocht maar hier zat een storing in waardoor de laser soms ff van zijn patroon afweek. Dit gaf een erg onrustige show. Ik heb de bax-laser teruggebracht en een laserworld gekocht. Deze is veel rustiger en beter bestuurbaar.
            Er zijn veel veel filmpjes op youtube te vinden, maar uiteraard heb ik ook een eigen filmpje voor de klanten:
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Nou is mijn camera niet zo snel met filmen dus het ziet er een beetje onrustig uit.

Voor de foto's:

Over de software:
            Ik heb zelf verschillende programma's geprobeerd maar de ES-100g staat er nergens in.

Comment

Heel erg bedankt dj rob!
              Ik heb lumidesk gedownload en ik zie dat deze laser erin staat.
              Ik denk dat ik mijn keuze wel heb gemaakt. Heel erg bedankt allemaal!

Comment

Dan ga ik ook lumidesk eens even downloaden.

Als je nog een mooie case bij de laser wil moet je deze kopen:
                Stevige flightcase van DAP om 60 van uw CD\'s in op te bergen. Want wat is er nu erger dan een beschadigde CD tijdens het draaien?

En dan opvullen zoals ik heb gedaan:

Als je uitleg wilt over hoe ik het gedaan hebt, moet je even een privebericht sturen.
                Last edited by dj_rob; Monday-20-06-2011, 09:02.

Comment

Hey, dat is nog beter. Ziet er nog goed/mooi uit ook!
                  Ik stuur je later nog wel een PM. Deze laser wil ik later gaan kopen dus niet nu ofzo. ;)

Comment

Working...
                  X