Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec center effect gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec center effect gezocht

Ik was van het weekend in de bar en zag daar een mooi lichteffect welke wel eens geschikt zou kunnen zijn voor center effect. Ik kan hem echter nergens vinden :(.

Wat ik kon zijn was dat er een showtec logo op stond en een type nummer die begon met 6R 22 en dan nog 4/6 tekens volgensmij.

Het lijkt op de moonflower van de bax site maar die zijn groter. Tevens had dit effect geen DMX.

Het lijkt op de moonflower van de bax site
    Welke dan? ;)

Comment

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Die alleen is hij smaller :) Het type nummer staat aan de rechter zijde (van voren gezien)

Comment

De Showtec mini aquactic? Dat is hetzelfde effect en stukke kleiner. Maar dit effect is niet meer bestelbaar. Omdat ze dankzij mij dit effect uit de productie hebben genomen ;)

Comment

Wat voor effect kwam er uit het apparaat?

Comment

@ BDB waarom is hij dankzij JOUW uit productie genomen. Heb je soms verkeerde recensies geplaatst:P

Comment

Nee, ik had de Showtec mini aquatic gekocht. Maar na 1 week werkte er al een paar dingen niet meer. Ik heb deze lamp terug gestruurd naar de webwinkel. Na een paar maanden!! wachten kreeg ik eindelijk nieuws. Ik keek in mijn mailbox maar he, dat is niet de webshop. Het is Hightlite (showtec,dap,dmt). Dus ik die mail gelezen en er stond in dat:

''De Showtec mini Aquatic word uit de productie genomen omdat er al meerdere klachten zijn binnengekomen. Uw klacht is onze zoveelste. Dus hebben wij besloten dat dit product uit de productie word genomen.''
              Nu staat hier niet letterlijk in dat het dankzij mij komt. Maar als ik het zo lees dan klinkt het wel zo.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Wat voor effect kwam er uit het apparaat?
                Soort moon flower effect stralen met rood/blauw en draaide rond en knipperde op de maat van muziek.

Comment

Working...
                X