Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heeft bax-shop de martin magnum 2500 al getest?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft bax-shop de martin magnum 2500 al getest?

ze zeggen dat het een echte hazer is....en hazervloeistof gebruikt.
    echter lees ik hier anders:

Hier denkt iemand erover dat het gewoon een soort Fazer is...die dan hazevloeistof gebruikt.

ik wil echt een hazer voor MAX 500 euro die dan ook echt zo goed als onzichtbare mist creeert. niet een geupgrade rookmachine of betere fazer zeg maar.

EDIT: ook over dit product:
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

op de foto staat toch echt dat het een fazer is...
    Last edited by borgqueenx; Monday-04-07-2011, 21:01.

Je hebt je topic in de verkeerde categorie geplaatst.

Comment

DJ-Gear & effects -> Verlichting & decoratie

Het ligt er naar mijn idee vooral aan wat je er zoal van verwacht. Je moet er namelijk op blijven letten dat je een ruimte wilt gaan vullen met een hele dunne mist, vanaf een enkele bron die meestal niet optimaal gepositioneerd staat.
      Het ligt dus aan de output die je gebruikt, de luchtcirculatie in de ruimte en de mate van afzuiging hoe het effect is!

Als je een 'slechte' locatie hebt voor een hazer ben je ook al gauw geneigd om de output te verhogen, zeker in het begin om een basis-mist aan te leggen. Pas als er een mist ontstaat kun je hem terugdraaien en op een continu laag niveau laten bijvullen in de ruimte.

En ja, dan komen er wel wat wolkjes uit, die geleidelijk naar een mist veranderen.

Maar het is ook niet voor niets dat bij grotere evenementen ook voor de hazer gewoon een fan wordt geplaatst om de haze beter te kunnen verspreiden. En dat heeft niets met de kwaliteit van de hazer te maken maar met de mate van spreiding (en de snelheid daarvan) in de ruimte.

Binnen dit prijssegment zijn er weinig andere alternatieven, op wat fazers na die ongeveer in dezelfde klasse zitten.

De HZ-450 die je aangeeft is toch echt een hazer. Het is mogelijk dat er bij het invoeren van het product een fout gemaakt is, die naderhand is hersteld. Het feit dat er geen opwarmtijd beschikbaar is verraadt sowieso al voor een gorot deel dat het om een hazer gaat.
      Op de afbeelding is inderdaad te zien dat er 'fazer' op staat. Helaas weet ook ik dat men in China niet altijd het verschil weet... en naar mijn idee is de Nebula reeks daar ook ontworpen en in elkaar gezet. ;)
      Showtec heeft de Nebula reeks ook niet zo heel lang gehad en is nu een uitlopende versie die door de Atmos-reeks is vervangen.

Comment

Working...
      X