Announcement

Collapse
No announcement yet.

Back drop wassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Back drop wassen

Uit de verhuur kreeg ik een smerige back drop terug. Hoe maak ik dit schoon? Het doek is geimpregneerd, kan dat dan gewoon met water?

Originally posted by roderickk View Post
    Uit de verhuur kreeg ik een smerige back drop terug. Hoe maak ik dit schoon? Het doek is geimpregneerd, kan dat dan gewoon met water?
    Als het goed is wel, want als een doek geimpregneerd is dan blijft elke vloeistof, behalve sommige schoonmaakmiddelen erop liggen ipv dat het in het doek trekt. Ik weet alleen niet of je met water de smerige backdrop schoon krijgt.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Ik wil hem in bad leggen met wat schoonmaakmiddel en dan maar is flink gaan schrobben. Opzich kan ik hem wel opnieuw impregneren, maarook datkost wel vlink wat tijd.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
        Ik wil hem in bad leggen met wat schoonmaakmiddel en dan maar is flink gaan schrobben. Opzich kan ik hem wel opnieuw impregneren, maarook datkost wel vlink wat tijd.
        Als ik jou was dan zou ik hem op een zeil leggen en met een emmer en wat schoonmaakmiddel hem schoonmaken. Ik denk dat dit beter is want anders beschadig je de impregneerlaag, omdat je hem helemaal in het water legt.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Ik denk dat je hem ten allertijde opnieuw moet impregneren.

Comment

Impregneren is inderdaad niet voor niks gedaan, dus risico hiermee lopen lijkt me ook geen goed idee.

Comment

Dan gooi ik hem in de was en impregneer ik hem opnieuw. Bedankt!

Comment

Working...
              X