Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke sneeuwmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Dat doen ze allemaal wel, vanwege de enorme ventilator die er in zit. Anders krijg je er nooit zo'n sneeuwstormpje uit. ;)
    Nou dat klopt niet helemaal, het komt juist door de te kleine ventilator die er in zit. Die moet heel veel toeren maken om flink wat lucht te verplaatsen...veel toeren=veel lawaai

Comment

Originally posted by dj_rob View Post
      Nu heb ik gehoord dat deze nogal een flink geluidje produceert als hij sneeuw spuit. Ik ben benieuwd hoe storend dat is, ook als de muziek wat zachter staat.
      Originally posted by Rick View Post
      Dat doen ze allemaal wel
      Is dit nou een antwoord op de vraag?

Comment

Wellicht had ik iets duidelijker moeten zijn, maar 'muziek iets zachter', 'storend' en 'flink geluidje' zijn allemaal vrij variabel te interpreteren. Met andere woorden, de één zal het storender vinden dan de ander. Mijn punt is dan ook dat ze allemaal wel wat herrie maken, dus je zal hem altijd wel horen als de muziek wat zachter staat. De mate waarin je dat als storend ervaart is dus afhankelijk van wat je er van verwacht en hoe dat in de praktijk uitpakt.

Comment

ook ik ben momenteel opzoek naar een goede sneeuwmachine.
          Hij zal als eerste gebruikt worden vanaf een bovenetage bij een restaurant.
          Hier zal dus langzaam sneeuw naar beneden moeten blazen en niet een hele storm.
          Hij zal ook minimaal een half uur en maximaal 2,5/3 uur achtereen aan staan.
          Meerdere klussen heb ik momenteel nog niet voor dit machientje. overigens zal deze maar een aantal keer per jaar gebruikt gaan worden.
          Het liefst zoek ik een machientje onder de 100 euro maar die wel degelijk is en niet na 1x al kapot is of me niet bevalt.

Heeft iemand ervaring met zo'n vergelijkbaar machientje, welke raden jullie aan?

Comment

Eurolite Snow 5001
            Is niet binnen je budget, maar heeft op de afstandsbediening wel een variabel instelbaar outputniveau. Is een aardig groot en vooral wit ding, maar is wel zo goed als volledig gemaakt uit metaal. Kan overigens een 5 liter jerrycan in.

Comment

Die heb ik hier ook nog steeds staan, zijn de doos nog niet uit geweest :p

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                Die heb ik hier ook nog steeds staan, zijn de doos nog niet uit geweest :p
                Haha zo hebben wij er 2 van bax eigen merk. Jah maken ook "herrie" maar komt dan ok nogal behoorlijke hoeveelheid sneeuw uit. Als je ze hoog hangt komen ze zelfs behoorlijk ver. Hebben ook een behoorlijk uitgebreide afstandbediening waar je naar mijn idee nagenoeg elk sneeuweffect mee kunt maken. Hele fijne vlokken dicht bij of verder weg maar ook de dikkere grote vlokken kunnen zowel dichterbij als verder weg geblazen worden.

Die van ons zijn welgeteld 2x gebruikt de afgelopen 2 jaar.

Comment

Working...
                X