Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke sneeuwmachine
Collapse
X
-
Comment
-
Wellicht had ik iets duidelijker moeten zijn, maar 'muziek iets zachter', 'storend' en 'flink geluidje' zijn allemaal vrij variabel te interpreteren. Met andere woorden, de één zal het storender vinden dan de ander. Mijn punt is dan ook dat ze allemaal wel wat herrie maken, dus je zal hem altijd wel horen als de muziek wat zachter staat. De mate waarin je dat als storend ervaart is dus afhankelijk van wat je er van verwacht en hoe dat in de praktijk uitpakt.
Comment
-
ook ik ben momenteel opzoek naar een goede sneeuwmachine.
Hij zal als eerste gebruikt worden vanaf een bovenetage bij een restaurant.
Hier zal dus langzaam sneeuw naar beneden moeten blazen en niet een hele storm.
Hij zal ook minimaal een half uur en maximaal 2,5/3 uur achtereen aan staan.
Meerdere klussen heb ik momenteel nog niet voor dit machientje. overigens zal deze maar een aantal keer per jaar gebruikt gaan worden.
Het liefst zoek ik een machientje onder de 100 euro maar die wel degelijk is en niet na 1x al kapot is of me niet bevalt.
Heeft iemand ervaring met zo'n vergelijkbaar machientje, welke raden jullie aan?
Comment
-
Eurolite Snow 5001
Is niet binnen je budget, maar heeft op de afstandsbediening wel een variabel instelbaar outputniveau. Is een aardig groot en vooral wit ding, maar is wel zo goed als volledig gemaakt uit metaal. Kan overigens een 5 liter jerrycan in.
Comment
-
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostDie heb ik hier ook nog steeds staan, zijn de doos nog niet uit geweest :p
Die van ons zijn welgeteld 2x gebruikt de afgelopen 2 jaar.
Comment
Comment