Announcement

Collapse
No announcement yet.

Polariteit lichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Polariteit lichten

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb sinds gister een lichtpaneel (Bax OSO 240B MKII). Ook heb ik 2 LED parren (Showtec LED par 56) en een lichteffect (Bax TDC 023 Warp LED).
    Als ik de polariteit switch op de achterkant van mijn lichtpaneel de ene kant op heb (2= data - 3= data +) dan werkt het lichteffect normaal en de LED parren niet. Heb ik de switch de andere kant op (2= data + 3= data -) Dan werken de LED parren normaal en het lichteffect niet..
    Heeft een van jullie een oplossing voor dit probleem?

BVD,
    Nicola

Volgens mij heb ik dit vandaag via collega Dirk voorbij horen komen. Het zit vermoedelijk in het apparaat, als het goed is heeft hij geadviseerd het apparaat naar ons terug te sturen. ;)

Comment

Dat klopt!
      Alleen ik weet niet zeker of het lichteffect het probleem is, of de LED parren..
      Dirk zou me morgen nog gaan mailen hierover, maar misschien heeft iemand van dit forum ook een keer dit probleem gehad..

Comment

kijk welke goed werkt als je de polariteit op de normale stand hebt staan: 2- 3+
        die doet het dan dus goed, dus de andere kan terug (of je soldeert het even zelf om bij de aansluiting ? )

Comment

(of je soldeert het even zelf om bij de aansluiting ? )
          Kun je beter door onze technicus laten doen, is gratis en dan kan er ook geen misverstand ontstaan wanneer er een ander defect mocht plaatsvinden en hij retour zou moeten. :)

Comment

Working...
          X