Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voornemens rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voornemens rookmachine

Ik doe af en toe wat feesten draaien als DJ. Meestal huur ik dan een rookmachine. Ik ben nu op zoek naar een budget rookmachine. Vraag is nu, wat is nu eigenlijk een goede rookmachine? En waar moet je rekening mee houden wat er wel en niet op zit?

Budget is tot 70 euro.

Hoor jullie graag!

Niels

Als je echt binnen je budget wil blijven zou ik kijken naar een Antari:
    Ideaal voor mobiele DJ\'s en drive-in shows! Beschikbare optie is de FC-4 timer control. Voor weinig geld heeft u nu een zeer knappe rookmachine met een behoorlijke output.

of
    Stevige rookmachine van Antari met draadloze bediening en daardoor ontzettend gemakkelijk in gebruik! Verplaats de rookmachine met veel gemak door de zaal zonder dat u in de knoei komt met uw bekabeling.

Ze zijn erg populair in het budgetsegment

Maar voor slechts 75 euro heb je ook een bax eigen merk rookmachine met veel meer mogelijkheden (DMX, draadloos) en meer uitstoot:
    Stevige DMX rookmachine die tot 125 vierkante meter per minuut weet te vullen. Daarnaast heeft deze fogger nog een output afstand van wel 4 meter. Wordt geleverd met zowel bedrade als draadloze afstandbediening.

Comment

Thanks Rob! Zijn zo te zien 3 goede rookmachine. En nu heb ik geen dmx nodig. Maar wie weet in de toekomst. Toch we handig daarom ook.

Thanks

Comment

Niet om bax-shop af te kraken maar wees heel voorzichtig met het bax eige merk rookmachine, op de opendag stonden er een paar van en die spooten af en toe kookende rookvloeistof !
        dus zet hem niet in de buurt van mensen,dieren of iets dat vlam kan vatten.
        dat je het weet

groetjes

Comment

Als het 30EURO meer kan heb je een 'merk' rookmachine en hij ziet er leuk industrieel uit!!

De Martin Magnum 650 is denk ik wel wat als je drie tientjes meer hebt!!

LINK: http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html

Comment

Thanks BL Sytems, niet de bedoeling dat mensen brandwonden oplopen als ik bij hun feest gedraaid hebt haha.

Niels

Comment

op de opendag stonden er een paar van en die spooten af en toe kookende rookvloeistof !
              Ik denk dat je het op dit moment een beetje behoorlijk overdrijft...

Bij een budgetmachine is het altijd mogelijk dat er een kleine vloeistofspetter uit komt. Of dat nu ons eigen merk rookmachine is of niet, dat maakt niet uit.

Comment

nou rick spuiten is overdreven ja maar er komen regelmatig flinke spetters uit, kijk ik heb er ook een paar op me voorhoofd gehad en dat doet pijn joh !
                ik heb zelf een martin magnum 650, noog nooit zo soort probleem gehad.

Comment

wat bl systems zegt klopt wel, ik heb zelf ook een martin magnum, en die laat niks van rookvloeistof of wat dan ook achter, ik heb ook eens met die budgetrookmachines gewerkt en dat sputte telkens rookvloeistof, dat had ik dus eerst ook met mijn vorige, zwaar irritant!

Comment

Originally posted by yobotje View Post
                    wat bl systems zegt klopt wel, ik heb zelf ook een martin magnum, en die laat niks van rookvloeistof of wat dan ook achter, ik heb ook eens met die budgetrookmachines gewerkt en dat sputte telkens rookvloeistof, dat had ik dus eerst ook met mijn vorige, zwaar irritant!
                    Ik ben het hier ook mee eens, en hoe vaak heeft de magnum serie zich al wel niet bewezen.;)

Comment

Ik heb zelf een chauvet hurricane 800, al heel vaak gebruikt en nog nooit vloeistof zien spuiten. Hij was maar iets van 60 euro en heeft een output van 130m3!
                      Helaas verkoopt bax-shop dit merk niet.

Comment

Ik had laatst een feest maar mijn Martin gebruikte te veel stroom, dus had ik de EuroLite N-19 snel even gekocht. Heb ik tot nu toe nog niet zien spuiten!!

Comment

bij martin betaal je niet alleen voor het merk hea, dus het ís ook gewoon beter dan bax-huismerk. zit gewoon solider in elkaar denk ik.

Trouwens, als je bij b-stock bij bax kijkt zie je dat praktisch alle huismerkproducten er in staan. Waarom wil iedereen die toch zo snel kwijt? kwaliteitsproblemen?
                          Last edited by DJ eMPiii; Wednesday-20-07-2011, 14:48.

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                            Trouwens, als je bij b-stock bij bax kijkt zie je dat praktisch alle huismerkproducten er in staan. Waarom wil iedereen die toch zo snel kwijt? kwaliteitsproblemen?
                            oow dus ik ben niet de enigste die dat dacht ;):(

Comment

oow wat zijn we toch slim beiden xD

Comment

Working...
                              X