Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voornemens rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of het is zo dat deze Bax producten in de showroom gebruikt zijn en daarom niet meer als helemaal nieuw te verkopen zijn.
    De Bax "eigen merk" artikelen moet je qua prijs en kwaliteit niet met de zgn "grote" merken gaan vergelijken, maar met vergelijkbare budget producten. In dat vergelijk denk ik dat het voordeel vaak naar de Bax producten zal uitgaan.
    Geen appels met peren gaan vergelijken dus.

Comment

Tja, als ik dan een verhaal lees over de BAX TDC 23 WARP waarin ik lees dat de DMX polariteit omgedraaid is dan vraag ik mij toch echt af of je het BAX merk wel mag vergelijken met budget producten (Showtec etc).

Leuk z'n eigen productlijn, maar breng dan wel degelijke producten op de markt anders verpest het alleen maar de goeie naam die BAX opgebouwd heeft.

Comment

Trouwens, als je bij b-stock bij bax kijkt zie je dat praktisch alle huismerkproducten er in staan. Waarom wil iedereen die toch zo snel kwijt? kwaliteitsproblemen?
        Zijn producten die retour gekomen zijn en die we niet meer als nieuw kunnen verkopen. Immers, zouden jullie het leuk vinden als de doos helemaal bestickerd is, kapot is of dat er krassen op je lichteffect zitten? Dan krijgen wij een hoop verwijten. ;)

Daarom gaan dit soort producten in de B-stock. Werken gewoon prima, zijn nagekeken en kun je voor een leuk matsprijsje in huis halen. Zie het probleem niet zo?

De Bax "eigen merk" artikelen moet je qua prijs en kwaliteit niet met de zgn "grote" merken gaan vergelijken, maar met vergelijkbare budget producten. In dat vergelijk denk ik dat het voordeel vaak naar de Bax producten zal uitgaan.
        Eens. Wel maak ik ook altijd de opmerking dat de producten en de range nog vol in de ontwikkeling zitten en ook wij er steeds meer van leren. We hebben nu ook een vaste technicus, dus die gaat zich voornamelijk met het spul 'onder de motorkap' bemoeien.

Tja, als ik dan een verhaal lees over de BAX TDC 23 WARP waarin ik lees dat de DMX polariteit omgedraaid is dan vraag ik mij toch echt af of je het BAX merk wel mag vergelijken met budget producten (Showtec etc).
        Heb ook wel eens een verhaal gelezen over een DAP kastje waarin de polariteit van de woofer per ongeluk was omgedraaid waardoor hij uit fase speelde. Is dus niet 'typisch' ofzo. ;)

Leuk z'n eigen productlijn, maar breng dan wel degelijke producten op de markt anders verpest het alleen maar de goeie naam die BAX opgebouwd heeft.
        Er is ook niet voor niets een speciaal topic over gemaakt. Geen verwijt of uitdaging, maar als je verbeteringen, fouten of iets anders hebt wat gemeld moet worden, laat ze maar komen.

Om het in een grove vergelijking te brengen, wij zitten nu een beetje in het segment waar Showtec en cosoorten een jaartje of 10 geleden zaten. En dat moet opgebouwd worden met vallen en opstaan. ;)

Comment

Zijn producten die retour gekomen zijn en die we niet meer als nieuw kunnen verkopen. Immers, zouden jullie het leuk vinden als de doos helemaal bestickerd is, kapot is of dat er krassen op je lichteffect zitten? Dan krijgen wij een hoop verwijten.

Daarom gaan dit soort producten in de B-stock. Werken gewoon prima, zijn nagekeken en kun je voor een leuk matsprijsje in huis halen. Zie het probleem niet zo?
          wanneer stuur je een werkend product terug? als je er niet tevreden mee bent. het gaat er niet om dát ze het doen en gekocht kúnnen worden. het gaat er om waarom het is teruggestuurd.

Om het in een grove vergelijking te brengen, wij zitten nu een beetje in het segment waar Showtec en cosoorten een jaartje of 10 geleden zaten. En dat moet opgebouwd worden met vallen en opstaan.
          zelfs een rookmachine van Showtec is na tien jaar weinig waard.

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
            zelfs een rookmachine van Showtec is na tien jaar weinig waard.
            Welk punt wil je hier nu mee aangeven? De waarde van apparatuur geeft niet altijd de kwaliteit aan. Ik heb met verschillende machines gewerkt, waaronder ook dé merken als Robe en Antari. Deze machines zijn veel duurder als de B-merken, maar presteren naar mijn mening absoluut niet beter.

Een rookmachine waar ik veel mee werk is de Showtec Nebula FZ-300. Dit is overigens een fazer, en niet een standaard rookdoos. De machine heeft een goede opbrengst en is érg zuinig in gebruik.
            Zeker als je de rookmachine wil gebruiken voor het zichtbaar maken van je lichtstralen is de machine ideaal. Voor rookpluim effecten is hij overigens niet geschikt. Hij ligt wel wat boven je budget, maar tweedehands zal je hem rond deze prijs moeten kunnen aankopen. Ik kom de machine zo af en toe tegen voor een leuke prijs! ;)
            Last edited by Mirabilandia; Saturday-23-07-2011, 14:04.

Comment

Het BAX huismerk is prima, vind ik.8)

Comment

Working...
              X