Originally posted by GRasing
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Buis op N-19 (rookmachine)
Collapse
X
-
-
ik ben er ook al weleens mee bezig geweest en mischien is het ook een leuk idee om een soort T-stuk eropte plaatsen
(van 1 buis naar 2 buizen 1 naar links met een hoek van 90 grade en naar recht een hoek van 90 grade)
en dan doe je in het rechte stuk aan de voorkant 2 smalle gleuvjes en heb je een heel fijn rookgordijn !
Comment
-
Originally posted by BL Systems View Postimischien is het ook een leuk idee om een soort T-stuk eropte plaatsen
Comment
-
Originally posted by JONKIE_NL View Post"warme lucht stijgt op, dus zorg dat alles zo vlak mogelijk ligt, ander komt er uit een pijp geen meter rook....
maar mij doel was juist om hem heel licht eruit te laten komen want ik heb er een beetje een hazer effecht van gemaakt, want als ik ergens licht moet doen dan wil je niet iedere keer zown hele groote roowolk in je tent, dus heb ik er heele fijne rook van gemaakt !
Comment
-
Originally posted by Mol View PostEr was eens heel lang geleden...
Toen ik nog dj was kenden wij geen vloeistof, je moest een bak vullen met speciaal ijs, je moest handschoenen aan en een schep gebruiken omdat dat ijs door je hand kon branden, per avond moesten wij zo'n 3 tal keer die bak gaan vullen, maar we hadden ook van die dikke rook die lang op de grond bleef hangen.
Ik praat uit de tijd dat er nog een cd of MP3 bestond :-D
DRAAG ALTIJD DIKKE HANDSCHOENEN ALS JE HIER MEE WERKT!!
Comment
-
-
Originally posted by GRasing View PostDat heet droogijs, te verkrijgen in bijna elke supermarkt.
DRAAG ALTIJD DIKKE HANDSCHOENEN ALS JE HIER MEE WERKT!!
Te koop in de suppermarkt? toch niet bij ons in belgië
Comment
-
Originally posted by Mol View PostIk kon niet op de naam komen, het is inderdaad droogijs wat wij 30 jaar geleden gebruikte in de disotheek, het spul was -70 graden dus niets om met blote handen vast te nemen.
Te koop in de suppermarkt? toch niet bij ons in belgië
daar is een bedrijf die dat verkoopt aan particulieren,
50€ voor 13KG
laatst nog gehaald voor een school kamp!
Comment
-
Hmmmm ik heb zo me twijfels bij pvc en heb hier ook slechte ervaringen mee als het samen moet met een rookmachine. Rook is heet erg heet zeker dicht bij de nozzle. Dus wat gebeurt er. De pvc word zacht vervormt of smelt zelfs.
Gebruik gewoon alluminium rookgas afvoer die ook voor een cv ketel gebruikt word. Deze is vele malen degelijker en zal ook niet zacht worden of vervormen / smelten. Deze hulpstukken als bochten en t stukken worden ook allemaal met rubber in elkaar gezet zodat het allemaal netjes op elkaar aansluit en afsluit. Zo houd je maximaal rendement en gaat het nergens vloeistof druppen.
Comment
Comment