Announcement

Collapse
No announcement yet.

haze vloeistof in een rookmachine.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haze vloeistof in een rookmachine.

Hoi,

kan ik gewoon deze vloeistof:http://www.bax-shop.nl/vloeistoffen/...t-details.html in mijn martin magnum 650 doen of zitten daar nog ''regeltjes'' aan ?

Groetjes Bram.

Originally posted by BL Systems View Post
    Hoi,

kan ik gewoon deze vloeistof:http://www.bax-shop.nl/vloeistoffen/...t-details.html in mijn martin magnum 650 doen of zitten daar nog ''regeltjes'' aan ?

Groetjes Bram.
    Je geeft het antwoord zelf al, deze vloeistof is voor een hazer, zoals een Jem K1.

Je hebt zelf een jem 650, dat is een rookmachine, dus deze vloeistof kun je hiervoor niet gebruiken.

Comment

- geschikt voor hazers
      En jouw Martin Magnum 650 is dat niet, het is er dus niet al te best voor als je dat er in zo gieten.

Comment

Ok bedankt allemaal

Comment

Ik heb een Antari f-80z in combinatie met deze rookvloeistof en dat werkt prima hoor. Hij spuit dunne nevel en het blijft goed en lang hangen. Ook raakt mijn rookmachine er niet door verstopt. Ik gebruik dit nu al ong. een half jaar en het werkt prima.;)

Comment

nu begin ik een beetje te twijfelen :$
            rick ik vraag het even aan jou, wat is het antwoord volgends jou ?

Comment

Hopelijk vindt je het niet erg als ik antwoord geef :p
              Meestal is er gewoon de stelregel: Rookvloeistof in een rookmachine en Hazevloeistof in een Hazer.

Comment

hazevloeistof is ook geoptimaliseerd voor een hazer. dus als je er iets anders in drukt, gaat het waarschijnlijk niet zo mooi, als de hazerfabrikant bedoelt heeft. datzelfde geldt ook andersom.

Comment

oow ok is goed, bedankt :slotje:
                  Last edited by BL Systems; Sunday-24-07-2011, 20:14.

Comment

Ik heb een Antari f-80z in combinatie met deze rookvloeistof en dat werkt prima hoor. Hij spuit dunne nevel en het blijft goed en lang hangen. Ook raakt mijn rookmachine er niet door verstopt. Ik gebruik dit nu al ong. een half jaar en het werkt prima.
                    Dat is dus compleet op eigen risico. Mocht de machine door dit verkeerde gebruik defect raken en zijn er sporen van hazer-vloeistof in je rookmachine te vinden dan kun je naar je garantie fluiten bij veel fabrikanten. ;) Niet voor niets wordt hier in de handleiding voor gewaarschuwd.

Hiernaast heb je twee verschillende vloeistofsoorten als het gaat om hazer-vloeistof; een versie die verhit wordt en een versie die 'opgebroken' (gecracked) wordt. In het lagere segment zul je voornamelijk varianten zien met de verhitte vloeistof, in de hoge segmenten wordt een cracker ingezet die de vloeistof opdeelt in hele kleine deeltjes, een vernevelaar dus, waardoor een heel licht mistgordijntje wordt aangelegd. Heeft dus geen effect op het zicht, maar lichtbundels worden er wel door geaccentueerd.

Waarom het in jouw rookmachine wel 'werkt'?

De Pro Haze vloeistof is ook ontworpen om verhit te worden. Maar dan is er nog de vraag wat de optimale temperatuur is voor deze vloeistof en of je rookmachine daar op afgestemd is. Sowieso zijn beiden niet voor elkaar gemaakt, dus het is iets wat je geheel op eigen risico doet.

Hiernaast is er altijd een kans op onvolledige verdamping van de vloeistof of extra chemische reacties door de afwijkende temperatuur van je verwarmings-element. Dat kán stank of verstopping veroorzaken.

Comment

ok bedankr rick.
                      mog een slotje op hoor

Comment

Nope. Dit soort topics houden we open omdat er bijna ongetwijfeld nog vragen in de toekomst komen.

Comment

oow ok

Comment

Working...
                          X