Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ LED TRISPOT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ LED TRISPOT

Al eerder hadden we op het forum een topic lopen over de American DJ LED Pinspot, maar American DJ heeft toch wat meer ontwikkelwerk gedaan. Hierdoor is de TRISPOT ontstaan, welke eigenlijk precies dezelfde opties heeft als de Pinspot. Echter, de TRISPOT is een apparaatje uit de Tri-LED stal, wat eigenlijk wil zeggen dat de lichtbron een drievoudige LED is (RGB) welke verschillende kleurcombinaties kan maken. Het is een 3x 1 Watt lichtbron, waardoor de lichtopbrengst naar alle waarschijnlijkheid best netjes zal zijn.
    Hij heeft de beschikking over 3 of 5 DMX-kanalen, zodat deze volledig aan te sturen is. RGB aansturen of RGB + strobe + master dimmer is dus mogelijk.

Dit apparaatje is dus ook prima toe te passen op spiegelbollen of ter vervanging van de ouderwetse colorchangers met kleurenwiel.

Link naar ADJ

Als de lichtopbrengst werkelijk net zo hoog is als er op deze foto wordt getoond:
    foto

Dan lijkt mij dit toch een mooie en goedkope oplossing ipv colours. Je kan er namelijk onwijs leuke effecten mee maken. Het grote voordeel is ook nog is dat je er elke kleur mee kan maken!

Comment

Mij waren ze ook al opgevallen! Is er al een prijs indicatie?

Comment

Heeft iemand zal al een keer in het echt gezien? Wie kan me wat vertellen over de licht opbrengst?

Comment

Linkje webshop. Vind de prijs zeer meevallen, aangezien je voor ongeveer dezelfde prijs een 250W colorchanger koopt.
          Overigens verwacht ik wel dat ze qua lichtopbrengst met de meeste kleuren wel meekomen met de halogeenversiecolorchangers.

Comment

Voor een 250W colorchanger betaal je veel meer dan 100 euro. Vind dit zeker een schappelijke prijs.

Comment

Valt mee hoor.

Comment

Heeft iemand toevallig andere foto's - niet van de fabrikant - voorbij zien komen?

Comment

Working...
                X