Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Blacklight Advies
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View Post
Dit zou ik zelf als een budget-alternatief voorstellen. :) Je moet namelijk erg in de hoogte werken en een normale TL-blacklight moet in deze situatie vrij ver naar beneden stralen.
Dat had ik ook als goedkoopste oplossing. Als ik een beetje mag gokken naar het budget zal het wel als het ff kan goedkoop zijn. Niet dat het zo dus hoeft te zijn. Maar als er meer budget is kan er natuurlijk naar druk lampen gekeken worden ja.
Comment
-
Hardstikke bedankt voor alle reply´s jongens!
Even ingaande op rick, als ik hier dus 4 blacklightkannonnen van 400watt bestel zou ik dus voldoende moeten hebben eraan?
De decoratie is al allemaal ingekocht, het gaat heel vet worden! Het plafond zal worden bekleed met blacklight wol draden zodat er een soort van spinnenwebidee wordt gecreerd onder andere. Ik ben wel nieuwsgierig naar het bubbelapparaat trouwens, wat kunnen jullie hierin betekenen?
PM is ook prima
GroetjesLast edited by dutchman45; Tuesday-02-08-2011, 01:46.
Comment
-
De decoratie is al allemaal ingekocht, het gaat heel vet worden! Het plafond zal worden bekleed met blacklight wol draden zodat er een soort van spinnenwebidee wordt gecreerd onder andere. Ik ben wel nieuwsgierig naar het bubbelapparaat trouwens, wat kunnen jullie hierin betekenen?
Vier 400W armaturen, daar moet het zeker mee lukken. Voornamelijk omdat je een aardig brede afstralingshoek hebt.
Let wel op, de lampen (400w gasontlading, ovale lampen) zitten er meestal niet bij, die moeten dan nog even los besteld worden, kunnen we ook vrij goedkoop leveren.
Wat betreft het bubbel-apparaat, daar kun je in principe iedere willekeurige bellenblaasmachine voor nemen uit de shop. Wel zou ik dan kiezen voor een aardig sterk apparaat zoals de American DJ Bubble Blast voor het beste effect. Je moet hem dan alleen wel vullen met speciale vloeistof, die we op bestelling leveren van Eurolite. Je hebt de keuze tussen geel, rood en blauw.
Zelf heb ik de blauwe versie van die vloeistof, dat ziet er ongeveer zo uit (met het vullen van de bellenblaasmachines was wat gemorst ;);
De gloed die van het armatuur af komt is overig iets blauwiger dan nu getoond wordt. ;)
Comment
Comment