Announcement

Collapse
No announcement yet.

I-Show software voor lasersturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I-Show software voor lasersturing

Hallo allemaal,

Ooit eens een setje op de kop getikt met een leuke RGB laser + I-show set (driver CD + ILDA kastje). Alleen ben die CD-rom kwijt en de laptop waar I-Show op draaide is ter ziele en wordt dus vervangen.

Weet iemand of ik de software ergens kan downloaden ofzo? (lijkt me logisch gezien je zonder het kastje toch niets kan)

Nadat ik I-Show software op Google heb ingetoetst vond ik gelijk een download link.

Succses!

Comment

Dat klopt helemaal, als je de bijbehorende tekst ook gelezen had zou je gezien hebben dat het een programma is dat "I Show" bedoeld in de zin van "ik zal je laten zien" het helpt de gebruiker om overzichtelijke schema's te maken. ILDA kan het programma niets mee.

Het is misschien in sommige gevallen te vaak zo dat mensen op het forum zelf nog geen zoekpoging gedaan hebben, ik doe dat meestal wel. Desondanks bedankt voor het meedenken!

Comment

Wij hebben en gebruiken zelf ook i show. Ik kan je er dan eventueel ook wel aan helpen. Zal van de week wel even kijken waar ik het ergens op onze smurver heb staan.

Comment

Als je hier klikt kun je hem zelf downloaden. Als je slim bent sla je het ook meteen op een externe schijf op of brand je het een keer of heel veel zodat je het niet weer kwijt raakt. ;)

Wij hebben ook gewoon een backup systeem voor als we een keer iets van bestanden of software kwijt zijn. Dit kan al met een externe schijf van zeg 1 tb of meer. Die kosten ook niet meer zo gek veel tegenwoordig.

Comment

Meeste software is ook wel een back-up van, alleen deze was nergens te vinden.
            Mijn dank is daarom ook groot voor de moeite.
            Deze raak ik in ieder geval niet meer kwijt!

Comment

Working...
            X