Dat staat in de post boven je, lees die dus nog even door!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Goedkope lichteffecten drive in show.
Collapse
X
-
Originally posted by Dj-scratch View PostAnders zou ik zeggen: Kijk eens rond op marktplaats. Zoek 4 LED parren of 4 par56 bijvoorbeeld. En neem er een switch / dimmerpack bij, zodat ze of op de muziek gaan, stand alone of via dmx. Dan heb je meteen de basis set die je verder kan uitbereiden met een rookmachine en lichteffecten.
waarom geen bijv. par 16/20 etc.?
Die zijn veeeeel goedkoper.
Comment
-
Je moet leren lezen, want welke goed zijn staat in de post van Dj-scratch net boven je laatste post.
Par56 of Par 64, alles daaronder is speelgoed en enkel goed om op je kamer te gebruiken.
Luister naar de raad die iedereen zit te geven, ze hebben het beste met je voor en willen dat je een goede basis hebt voor redelijk weinig geld, later kan je dan nog uitbreiden.
Maar blijf van dat speelgoed af en spaar desnoods een beetje langer.
Ik zou als ik jou moest zijn deze nemen, 4 stuks voor 149 euro is echt goedkoop.
De populaire LED parren nu nog goedkoper in een set verkrijgbaar! Deze parren zijn multi-functioneel in te zetten, zowel DMX- als geluidsgestuurd, en bevatten RGB kleurenmenging!
Zet deze op een goedkoop statiefje en je hebt een goede basis voor weinig geld.
Comment
-
Dit bedenk ik net,
wat als ik een lichtstatief neem met 2 dezelfde kleine lichteffecten, en 1 normaal/groot lichteffect en dan de 2 kleine laat werken net als parren, zoals gewoon een kleur en dan laten veranderen op muziek,
En dan soms met gave beat ineens allemaal aanzetten :)
Is dat iets?
Comment
-
Ik zou voor led gaan hoor, veel meer functie's en nieuw evenduur als normale parren.
Als je het echt goed wil doen koop je er direct een dmx besturing bij:
En kijk zoals hierboven genoemd zeker eens op marktplaats. Ik heb daar toen ik voor mij zelf begon 2 ledparren gekocht voor 40 euro die het nog steeds perfect doen.
Comment
-
oepserdefloeps niet goed gelezen.
Ik meende dat dit al aanwezig was.
4 led parren zijn inderdaad een prima toevoeging.
4 van deze parren kan ook, die zijn iets goedkoper en werken prima.
Heb er zelf ook 4 van en geven een leuk effect.
http://www.bax-shop.nl/led-par-56/eu...t-details.html
Comment
Comment