Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goedkope lichteffecten drive in show.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat heb je aan parren zonder dmx?
    Niet veel, je kan ze namelijk niet van heel ver af besturen! En dat is toch wat je wil!
    Last edited by Guest; Thursday-04-08-2011, 19:54.

Comment

Dat hoeft niet perse... die dingen kunnen ook gewoon knipperen op de maat van de muziek maar dat ziet er natuurlijk wat minder mooi uit.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
        Niet veel, je kan ze namelijk niet van heel ver af besturen! En dat is toch wat je wil!
        Kan je ze wel van dichtbij besturen?
        Toch alleen op geluidsgestuurd of automatisch of heb ik het verkeerd?

Comment

Ze kunnen inderdaad automatisch, maar ze kunnen ook met DMX bestuurd worden. Dan kun je zelf precies bepalen wat ze doen.

Comment

Oke,
            Lees even mijn andere discussie,
            wat vinden jullie daarvan?

Comment

Waarom 2 topics openen die over hetzelfde gaan? goedkope lichteffecten?

Comment

Nee, dit gaat over of mensen leuke goedkope lichteffecten weten,
                En die ander over de totale set.
                Dus weet jij nog een leuk/mooi goedkoop lichteffect die mooi staat bij parren?
                Meld het hier!

Comment

Ik zeg altijd goedkoop is duurkoop maar ieder doet wat hij wil uiteraard. ;)
                  Waarom niet uitkijken naar 2de hands spullen, als je een beetje uitkijkt kan je leuke koopjes doen en dan heb je meteen ook deftig spul waar je mee naar buiten kan komen, want die lichten van 20 euro zijn goed voor op de slaapkamer maar niet om een avondje het publiek mee te plezieren, dat is mijn mening ;)

Comment

Mee eens, maar wil even een klein lichtsetje hebben, breid ik later uit (:

Comment

Working...
                    X