Nou ik ga ze gewoon een paar uur per dag aanzetten ik wacht wel af wat ze over een tijdje doen. Die piep is in ieder geval geen pretje als je er dichtbij staat krijg je er na een half uur echt hoofdpijn van niet prettig dus. Ik blijf het vreemd vinden dat die piep alleen hoorbaar is op het moment dat de scanner gekoppeld wordt met de controller. Dat zou toch moeten betekenen dat die controller de piep triggered in de scanners of zie ik het nou verkeerd?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eurolite TSL-200
Collapse
X
-
Nou ben ik je ff kwijt denk ik. Als ik de controller niet koppel en het display op de scanner op p-1 zet bijv dan speelt het ingeprogrammeerde programma in de scanner af. Dit houdt ie uren vol zonder piep.
Zodra ik de dmx kabel erin steek en de controller aanzet en de scanner op kanaal 001 zet dan heb ik meteen een piep. Zou het geen storing van de controller op de scanner kunnen zijn. Bijvoorbeeld een hoge harmonische ofzo?
Comment
-
Hoogstwaarschijnlijk lig het niet aan de controller, want ik heb hetzelfde op twee verschillende controllers. Dat zou heel er toevallig zijn.
Het heeft met het signaal krijgen te maken, maar het super fijne daarvan weet ik niet. DMX is trouwens digitaal, dus er zouden denk ik helemaal geen hoge tonen tussen kunnen komen. Het bestaat immer alleen uit waarden en start/stop commando's.
Comment
Comment