Originally posted by Mol
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat vinden jullie van deze set?
Collapse
X
-
Had dat filmpje ook gezien. Dad wel handig.
Ik ga denk voor die set van showtec.
Miss hele stomme vraag, maar je kan toch ook gewoon besturen tijdens draaien, zonder programma?
Als je het bijv in 1x helemaal alles wit wilt hebben.
Apperaat selecteren, faders op wit, klaar?
Of heb ik het verkeerd?
Welke dmx contoller zit er bij die set van showtec?
Comment
-
"RGB 3C is designed to control
any 3 channel RGB fixture."
Dat houdt in dat de LED-armaturen die je er op wilt aansluiten maar 3 kanalen mogen hebben (of een 3-kanaals modus), bestaande uit rood, groen en blauw. Dat kan niet met de meeste LED-parren, met deze CLS LED Par 56 kan dat wel. Die heeft namelijk ook een 3-kanaals modus.
Comment
-
Oké, wat is wel een simpel goedkoop DMX bestuurding voor de Showtec par 56 kortzilver?
Wij willen graag dat er ook een modus in zit dat ie op geluidsgestuurd kan.
En verder lekker simpel, met een paar programmatjes en dat je hem ook kan gebruiken als je draait om inneens de sfeer te veranderen, inneens bijv helemaal wit.
En dan steeds minder fel en daarna bijv. weer geluidsgestuurd.
Zou dit kunnen?
Comment
-
Showtec LED Commander.
Die kan in principe alles wat je wilt, máár het is wel even goed uitzoeken hoe je alles precies voor elkaar krijgt. Als je de handleiding goed leest, niet direct opgeeft en stap voor stap alles doet wat beschreven wordt, is het geen enkel probleem.
Maar er zijn ook ongeduldige mensen die verwacht dat het in één keer werkt. :mrgreen:
Het is namelijk zo, de controller is 'dom'. Hij weet niet hoe de indeling van je LED-parren is, dus dat moet je hem duidelijk maken. Door middel van patchen zeg je eigenlijk tegen de sturing:
"- rood zit op kanaal 1
- groen zit op kanaal 2
- blauw zit op kanaal 3
- master zit op kanaal 4
- strobe zit op kanaal 5
- macro's zitten op kanaal 6"
Wat je ook maar op je LED-parren hebt zitten. De indeling van LED-parren kan onderling verschillen (zowel in aantal kanalen als de indeling), zodoende dat dit een meer universele controller is.
Het grote voordeel is dat je je parren apart kán aansturen. (Hoeft niet, maar is wel mogelijk. :))
Comment
-
Door de bax live chat is me verteld dat dit de beste is voor mij:
Last edited by DJ Lars; Tuesday-09-08-2011, 19:15.
Comment
-
Niet als je ooit nog eens wat wil kopen wat geen ledpar is. Een leuk dmxeffect of bijvoorbeeld scanners.
Voor 6 euro meer zou ik nog steeds voor deze gaan:
Comment
-
Wat is het verschil tussen de Showtec Scanmaster 8/2 en deze: http://www.youtube.com/watch?v=fI4boXFI9GU
Want anders kan ik gewoon die uitleg video gebruiken (:
Comment
Comment