Announcement

Collapse
No announcement yet.

effecten zonder besturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• effecten zonder besturing

waar ik naar opzoek ben is het volgende.

Leuke discolampen die met elkaar samen werken (master--->slave) zonder panelen nodig te hebben net zoals de oude dj warp van american dj.

Welke lampen hebben deze moglijkheid nog meer.

Veel DMX-lichteffecten (en tegenwoordig veel LED-effecten) hebben deze mogelijkheid al. Denk aan de Sunray/Starball (LED) etc. etc. Je kunt daar eens tussen kijken.

Ik zou zeggen, kom eens uit die luie stoel en ga eens tussen de verlichting zoeken naar effecten die deze mogelijkheid hebben. Ik word niet genoeg betaald om zomaar even een lijstje voor je samen te stellen, waar ik een poos mee bezig ga zijn. :D En met mij zullen er vast meer zijn.

Eventueel zijn er voor JB-Systems CA-8 controllers e.d. (simpele dingetjes) die aangesloten worden met een jack-kabel. Hiermee kun je vaak enkele programmaatjes selecteren, en blackout. Wellicht ook interessant.

Comment

Rick heeft inderdaad gelijk. De meeste dmx effecten hebben deze functie. Wanneer je in dmx lichteffecten investeert kan je ze altijd op feesten waar een mooie lichtshow wel van belang is de dmx functie gebruiken.

Comment

Het gaat juist niet om de dmx functie daar heb ik al genoeg van.

Het gaat mij om 2 simpele effecten met wat gobo,s die met elkaar samen werken. (zoals de oude american audio dj warp) Het zijn dan ook effecten voor onze budget show.

Comment

We helpen je echter op weg door aan te geven dat veel DMX-effecten een master/slave functie hebben. Zo kun je iets gerichter zoeken.

Comment

Ja klopt en ik heb ook het een en ander gezien maar ben ook benieuwd of andere forum bezoekers ervaring met lampen als deze hebben.

Comment

Working...
            X