Announcement

Collapse
No announcement yet.

rookmachine langere tijd ongebruikt in opslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uitspoelen is wel het beste om te doen, alleen best tijdrovend, waardoor niet iedereen het zal doen. Het is wel verstandig, zo doe je het langste met je rookmachine. Je moet echter geen kraanwater hebben, deze heeft een te hoge kalkdichtheid, er zit dus teveel kalk in. Beter gedestilleerd water inderdaad, te koop bij elke drogist, bouwmarkt etc.

Comment

Wordt deze kwestie niet wat overdreven? Is er echt iemand die met gebruik van een Jem rookvloeistof een verstopte rookdoos heeft gehad? Volgends mij moet hij dan echt maanden stil staan.

Comment

Voorkomen is uiteraard beter dan genezen, maar eigenlijk vertrouw ik ook wel op de goede kwaliteit van JEM. Ik haal de rookvloeistof er dan ook nooit uit, moet wel zeggen dat hij eens in de maand even puft.

Comment

Zelfs met de showtec prut in Antari z-1200's heb ik hier nog nooit een verstopte rookmachine gehad en die machines staan 9 van de 10 keer in de schuur.

Het ergste wat ik ooit gehad is dat de nozzle weggezakt was waardoor er rook aan alle kanten van de machine uitkwam behalve uit de voorkant. Maar dat is gewoon achterstallig onderhoud :p.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
            En dat jat uit het scheikunde lokaal:), athans wij wel.
            Haha, neeyoh. Zit hier zaak om compleet stadion tot een sensation om te bouwen in de buurt, heb levensvooraad van dat spul meegekregen voor 2 euro ;)

Comment

Haal het gewoon bij de supermarkt, voor minder dan 1 euro per liter.

Comment

Bezem door de laatste posts gehaald. Hou het a.u.b. ontopic en voer gesprekken over de bedrijven liever per PM. Al zou hij z'n gedestilleerd water bij de groentenboer halen.. ;)
                Back ontopic.

Comment

Working...
                X