Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mac Mah complete LEDparset inclusief T4-balk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yup, Diffusion filters

Comment

Ik ben zeer enthousiast over de Mac Mah LED PAR, bij mijn optreden als zanger afgelopen weekend heb ik er voor het eerst mee gewerkt en het voldoet precies aan de doelstelling die ik er mee heb. Dit is het door middel van een leuke lichtshow het geheel extra feestelijk te maken. Doordat ik alles tijdens het zingen zelf bedien, moet het wel een beetje gemakkelijk te doen zijn en dat is met de Mac Mah zeker het geval.
      De zichtbaarheid van de ledjes vindt ik geen probleem, ik denk dat de meeste mensen zich er niet aan storen en de lichtopbrengst is voor mij groot genoeg.
      Last edited by René Sance; Monday-25-05-2009, 09:53.

Comment

Heb je deze ook al vergeleken met bijvoorbeeld de normale 300w-parren?

Comment

Ik durf daarmee geen vergelijking te trekken, ik heb daarmee nooit zelf gewerkt. Wat ik wel weet is dat het zeer aangenaam is dat de LED lampen geen warmte afgeven, dat maakt het werken wel zo prettig.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            ...want ook JB Systems is met een vergelijkbaar setje gekomen. Schijnt krachtiger te zijn dan traditionele parren, maar dat is een kwestie van uittesten.
            Alvast één verschil dat ik zie wanneer ik de specs vergelijk tussen de set van Mac -Mah en die van JB Systems, is dat de Mac-Mah set beschikt over 4x 108 10mm LEDs, terwijl de set van JB Systems uitgerust is met 4x 212 5mm "High Power" LEDs.

Kan iemand aangeven wat concreet het verschil is tussen die 2 ? Is meer, maar kleinere LEDS beter/slechter dan minder, maar grotere LEDs qua lichtopbrengst ? En komt een van beide sets al in de buurt van een "traditionele" 4-bar met 300W Par56 cans ?

Comment

Ik denk dat JB Systems meer onderzoek heeft gestoken in lichtopbrengst en de kwaliteit van de LEDs zelf. Ik kan dit echter niet bewijzen. Het zou ook kunnen dat JB Systems de prijs lekker hoog houdt met de introductie omdat zij een redelijk uniek product op de markt aan het brengen zijn. Heb de LED DJ Bar met de open dag even gezien en was er op zich wel gecharmeerd van. :) Heb de twee niet naast elkaar gezien, aangezien Mac Mah niet vertegenwoordigd was.

Comment

heb ze al paar keer gezien
                van welk merk deze juist was weet ik niet maar vind een gewone par nog steeds mooier qua effect als de kleuren snel veranderen branden bij sommige alle leds en vind ik persoonlijk niet zo mooi ma wel handig ledpars

Comment

steven, gebruik wel even wat leestekens wanneer je een post plaatst. Zo wordt je post een stuk leesbaarder.

Comment

ik zal er eens over na denken :) ik vind het een mooi setje, en ik ben opzoek naar led lampen. ik heb er 2 van protech en vind ze handig. dusja, mss komen deze er ook bij :)

Comment

Ik zou geen normale LEDparren mixen met deze platte dingetjes, dat gaat een raar effect geven, denk ik. Tenzij je ze gaat gebruiken om iets uit te lichten. (DJ, meubel, you name it.)

Comment

Working...
                      X