bram - maandag 15 juni 2015 om 19:50
Ik ben bram
[UPDATE] Service XXL: kies vanaf nu uw eigen vervoerder! |
dinsdag 10 september 2013 | |
(3 van 5, op basis van 62 reacties) |
|
U had het de afgelopen periode wellicht al gemerkt; Bax-shop.nl verstuurt zijn pakketten niet meer enkel met PostNL. U kunt namelijk kiezen uit meerdere opties. Een veel gehoorde opmerking over deze verandering is dat u graag zelf wilt bepalen welke vervoerder uw pakket gaat bezorgen. Bij dezen dus! Vanaf deze week kan iedereen zelf kiezen of PostNL het pakket komt brengen of via de eigen koerierdienst van Bax-shop. Deze keuze geldt ook voor onze Belgische klanten. Zij kunnen tevens kiezen voor bezorging via bpost. Met deze veranderingen heeft Bax-shop.nl weer een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan Service XXL. En houd de site goed in de gaten, want er komt binnenkort nog veel meer!
62 reactiesbram - maandag 15 juni 2015 om 19:50 Ik ben bram
julide - maandag 29 december 2014 om 01:21 Vandaag heb ik een microfoon bestelt, woensdag komt die normaal gezien. Ik heb bpost gekozen. Dus mijn vraag is moet ik mijn pakketje van bpost halen of brengen ze de pakketje voor mijn deur?
Rick | Bax-shop.nl - zaterdag 8 november 2014 om 16:17 @Theo,
Zou u onze helpdesk hiervoor kunnen contacteren? We willen graag voor u uitzoeken waar dit fout gaat en correct oplossen. Onze excuses voor het ongemak. We zijn per e-mail te bereiken via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots, Je hebt Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken , of telefonisch via (+31) 0113-212703. Theo - zaterdag 8 november 2014 om 16:14 Bax.nl is verantwoordelijk voor de vervoersdienst en niet de klant.
Mooi dat er gekozen kan worden maar ik wil helemaal niet kiezen, ik wil gewoon dat Bax zijn belofte nakomt, niet meer en niet minder. Als je adverteerd met grote letters dat bestellingen voor 22;00 besteld de dag daarna afgelevert worden moet je dat ook nakomen. Als post.nl in gebreke blijft is dat het probleem van Bax.nl Ik zit al dagen te wachten op een pakketje wat maar niet afgeleverd wordtr terwijl alle artikelen op voorraad zouden moeten zijn. Andy - zaterdag 17 mei 2014 om 10:24 Ik wil mijn commentaar te corrigeren.
Ik adviseer iedereen die vanuit België besteld, PostNL te kiezen. Het is niet de schuld van bax-shop die de pakketten later zal aankomen. Het is slechts het verdomd slechte service bpost. Bax-shop heeft me gecontacteerd en aangeboden om te helpen. Bax-shop: 10/10 PERFECT SERVICE Bpost: 0/10 Stijn | Bax-shop.nl - vrijdag 16 mei 2014 om 12:20 @Andy: bedankt voor uw reactie, we nemen spoedig contact met u op!
Andy - vrijdag 16 mei 2014 om 11:52 Op de website staat (Voor 22:00 bestellt volgende dag ontvangen) had nu 3 bestellingen naar belgie alle 3 bestellingen niet op volgende dag ontvangen....
Iedere bestelling een dag laater dan geplaant. Iedere keer georganiseert, dat iemand thuis is om te ontvangen iedere keer was keen pakje bij... Sorry maar dat was de 3. en laatste ervaring vor mij... Restvan het service is SUPER maar dat niet. Robotic Monkey - donderdag 15 mei 2014 om 09:48 Mervin ik zie jou ook overal op het internet! :D
Jasper | Bax-shop.nl - vrijdag 7 februari 2014 om 13:01 @Rian
Dit is normaal gesproken zeker ook mogelijk. Er ging alleen iets mis waardoor het tijdelijk niet mogelijk was, maar dit is inmiddels verholpen! Rian - vrijdag 7 februari 2014 om 00:12 ik vind het jammer dat als je in belgië woont niet remembours kunt betalen via post nl het zou trouwens ook handig zijn voor belgen zoals ik als er paketten zouden verstuurd worden via kiala :)
christophe - donderdag 30 januari 2014 om 23:13 het zou mega zijn moest bax samenwerken met kiala
Tom W. - woensdag 8 januari 2014 om 21:14 Jammer dat de gekende top service van Bax nu teniet gedaan wordt door de slechte service met Bpost.
Voor levering met post.NL moest ik plots extra betalen :-( Ben na vele jaren klant te zijn bij Bax (en steeds tevreden) nu toch minder geneigd nog te bestellen. Bpost = stress post.NL = super service Groeten uit Belgie Stijn | Bax-shop.nl - maandag 6 januari 2014 om 14:17 Beste Jelmer,
Vervelend om dit te horen, we willen dit uiteraard graag oplossen. Zou u uw ordernummer aan ons door kunnen geven? Dit kan op deze pagina of per mail naar mijn collega Mervin ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots, Je hebt Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken ). Hij helpt u graag verder. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Stijn | Bax-shop.nl Jelmer - zaterdag 4 januari 2014 om 13:02 twee weken geleden iets besteld met Selektvracht en nog niet in huis,
eerst was mijn pakket fout gesorteerd en nu ligt het ook alweer 3 dagen stil in het sorteercentrum. Ook track en trace werkte slecht, kon soms gewoon geen gegevens vinden en de klantenservice zei eerst al dat gistermiddag zou komen en toen gister eind van de midden zeiden ze dat hij vanmorgen zou komen. net op track en trace gekeken en hij ligt nog gewoon in het sorteercentrum. Ron Sanberg - woensdag 1 januari 2014 om 10:01 Goede service dat je kan kiezen.
Voor de mensen die slechte ervaringen hebben met Selektvracht in NL: Selektvracht is DHL.... Stijn | Bax-shop.nl - dinsdag 5 november 2013 om 13:44 @rico: dit is uiteraard mogelijk, kies in uw winkelmandje voor de optie 'Rembours'
rico - dinsdag 5 november 2013 om 12:52 Hallo ik wil voor de eerste keer iets bestellen en woon in Nederland en heb snel een externe hdd nodig,alleen weet ik niet of ze onder rembour kunnen leveren dan heb je deze problemen zeker niet want is paket beschadigd neem je het gewoon niet aan geen nat pakketje .rico
Rita - donderdag 3 oktober 2013 om 21:35 Ik moet mijn eerste reactie over Bpost Blijven herzien.
Heb voor de tweede maal met Bpost laten leveren en moet zeggen proficiat want het was weer op tijd geleverd. Zouden ze het toch beginnen leren of hebben ze les gekregen van Post NL hoe je leveringen van baX moet behandelen. Ze krijgen van mij de kans nog altijd om te bewijzen dat ze het blijven vol houden. Van zo dra ze het niet meer kunnen ga ik terug overstappen naar Post NL. Hier mee bedank ik dan ook Post NL voor de lessen die ze aan Bpost gegeven hebben met de hulp van het Bax taem uiteraard. Want deze sercice van het gehele taem blijf ik super vinden,want een bedrijf draait nooit op een man maar op het ganse taem en die mogen ook eens in de bloemmetjes gezet worden,dat verdienen ze. Rita uit Belgie Sammy - donderdag 3 oktober 2013 om 14:58 Ik bestel gemiddeld een 3 a 4 tal artikelen bij bax per week.
ik kie dan ook altijd voor PostNL waar ik zeer tevreden van ben! nu heb ik reeds 3 artikelen in alle tijd moeten retouren (wat altijd kan gebeuren) toen deze hersteld werden of ik een nieuw artikel krijg van BAX werden deze mij opnieuw toegestuurd door Bpost. iedere keer problemen gehad, ofwel staan ze in een andere straat te kijken en bellen ze me op dat ik niet thuis ben terwijl ik een winkel heb die dagelijks open is. of het komt aan en de doos is volledig vernield, vorige week was het ergste toen ik smorgens mijn winkel wou openen lag het pakket er voor de deur (moest er al van de avond ervoor gelegen hebben...) volledig nat aangezien het regenen was gewoon achtergelaten door Bpost, alsook opnieuw vandaag zit ik te wachten op mijn pakket die hier al gisteren moest zijn, terwijl er bij track&trace stond, wordt opnieuw aangeboden. en dit terwijl ik hier gewoon voor het venster aan de kassa van men winkel zit te wachten. BPOST = schandalig! POSTNL= TOP BAX = TOP ! Mede vlamingen, jullie hebben de optie te bestellen via PostNL als ik jullie was zou ik dat ook doen! Bartje - donderdag 3 oktober 2013 om 10:46 PostNL werkt toch met zelfstandige chauffeurs in België en ik ben daar niet zo enthousiast over. Ze hebben ook net gestaakt hoorde ik op de radio. Zie link: http://www.deredactie.be/permalink/1.1744427
Remco - donderdag 19 september 2013 om 21:05 iedereen gewoon lekker postnl kiezen en klaar!
Imar - donderdag 19 september 2013 om 12:43 Fantastisch. Mijn keuze staat vast: Geen boost voor mij.
Deze hebben nog nooit op tijd geleverd. Danku Bax Shop voor de keuze in België Rita - donderdag 19 september 2013 om 10:34 Blijkbaar moet ik mijn eerste reactie over Bpost herzien.
Heb het voor de eerste maal geprobeerd om met Bpost te laten leveren,blijkbaar moet Bax goede afspraken gemaakt hebben want het was op tijd geleverd. Indien Bpost op deze manier blijft leveren,heb ik er geen bezwaar tegen en zullen de Belgische klanten van Bax trouw blijven kopen bij hen. Voorlopig kan je nog altijd kiezen tussen PostNL of Bpost maar wie zegd dat dit zal blijven duren. De volgende bestelling zal ik ook met Bpost proberen. Ook natuurlijk een dikke proficiat voor het team van bax voor de service en de snelle levering. Rita daan brinkers - zondag 15 september 2013 om 20:04 postnl blijft gewoon goed dus voor mij hoef ik geen ander vervoer XD + mijn buurman bezorgt de pakjes in ons dorp soms dus dan kan ik hem gewoon afhalen :p
Jochanan Bax - zaterdag 14 september 2013 om 16:49 Sinds gisteren kunnen onze Belgische klanten kiezen tussen Bpost en PostNL. Dus mocht je betere ervaringen hebben met PostNL in België, dan kunt u deze nu alsnog kiezen. Dus nu hebben zowel de Nederlanders, alsook de Belgen de mogelijkheid om hun favoriete vervoerder te kiezen.
Met vriendelijke groet, Jochanan | Bax-shop.nl paul de meester - vrijdag 13 september 2013 om 21:08 al voor de 2de maal een bestelling geplaatst en telkens prima geleverd door bpost
Paul Jasper | Bax-shop.nl - vrijdag 13 september 2013 om 17:51 @jente
Als het product uit voorraad leverbaar is, zou uw bestelling inderdaad morgen bij u binnen moeten komen! jente - vrijdag 13 september 2013 om 17:50 ik heb een vraag als ik vandag een besteling plaats voor 22 uur met b post komt de besteling dan morgen aan
groetjes jente Rita - vrijdag 13 september 2013 om 17:31 De ramp met Bpost is begonnen.
Gisteren een paket met postNL laten verzenden,vandaag om 16.00 u aangekomen. Track & trace werkte perfect. Gisteren paket met met een backorder met Bpost verzonden,nog steeds niet gezien of gehoord. Track & trace werkt niet.regel van bax gekopierd en geplakt,niets gevonden,zelf naar Bpost site gegaan nummer ingevoerd resultaat natuurlijk niets gevonden. IK denk dat dit Bax klanten gaat kosten,zij doen hun best voor de goede service en de vervoerder verknoeit het. Zoals ik gisteren al in mijn reactie aan haalde dat dit een ramp ging worden,nu komt mijn voorspeling uit. De groeten uit Belgie Telmo - vrijdag 13 september 2013 om 14:00 Gisteren (Donderdag) voor 22u besteld met levering BPOST.
Vandaag niet aangekomen, BPOST werkt niet op Zaterdag dus bestelling zal er Maandag pas zijn. 4 dagen na bestelling dus. PostNL is gewoonweg veel beter. Met BPOST enkel problemen en vertragingen. Gabriel - donderdag 12 september 2013 om 20:37 Zelfs één ster is te veel voor BPOST levering in België. Dit alleen is al een reden om niet meer bij jullie te bestellen. Gaat gegarandeerd mis! Niks als miserie met dat bedrijf, vandaag weer tijd verloren door aan te moeten geen schuiven voor een 'gemist' pakket. Postbodes lopen letterlijk alweer van de deur weg zodra ze hebben aangebeld, je hebt nog geen tijd om tot aan de deur te komen!!! Dit is geen gunstige evolutie...
johan - donderdag 12 september 2013 om 20:14 bpost is soms heel laat met pakjes leveren (tot nu toe heb ik 2 dingen besteld en is er 1 daarvan terug moeten komen) en ... het werd 1 dag te laat geleverd hun uitleg ??? : jha we hebben heel veel pakjes van bax-shop en kunnen niet volgen .... euhm exucuseer ???? niet volgen ze hebben meer dan 20 bedrijven over heel vlaanderen waarvan daar een goeie 80 autos per opslagplaats !! da kan toch ni ps de klantvriendlijkheid mag iets beter .... over het algemeen tevreden met de producten ....
David - donderdag 12 september 2013 om 18:28 Hoe kom je erop: de service aan je klanten 'verbeteren' door in NL SelektVracht als bezorger te contracteren. Een bedrijf dat onmogelijk te contacteren valt wanneer ze hun werk beroerd doen. Een bedrijf ook dat een duidelijke mededeling boven de deurbel met daarop 'pakketten in geen geval op een ander adres afleveren' stelselmatig negeert (de chauffeurs worden per AFGELEVERD pakket betaald, en anders helemaal niet en) je pakket voor je neus op de vloer donderen...
En de vele slechte berichten van Belgische klanten over bpost duiden erop dat dat bedrijf service met hetzelfde gebrek aan niveau levert. geert erna - donderdag 12 september 2013 om 13:20 tja ik heb nooit geen probleem gehad maar ik zie ze wel aan komen als Bpost moet
gaan leveren .het zal dan volgens mij niet meer zijn voor 22 uur besteld de dag er op heb je het in huis hebt, ik sluit me aan bij de mensen van hier boven . nu afwachten maar !!!! lou boonen - donderdag 12 september 2013 om 01:55 BPOST is echt een ramp, zoals hierboven al vermeld DHL, UPS,... weten ondertussen wel of ze bij de buren mogen afleveren. Zalig !!!! Bij BPOST kan je de dag nadien vanaf 11h terecht in het postkantoor, aanschuiven, tijdverlies en dan kan je met je pakket zelf naar huis sleuren.
Ik zal zeker NL Post blijven aanvinken. BPost is echt een rompslomp. paul.de.meester2 - woensdag 11 september 2013 om 20:48 gisteren bestelling gedaan vandaag geleverd door bpost
OK doe zo voort Lars - woensdag 11 september 2013 om 18:34 Ik mis alleen nog een vakje waar je de optie 'burenlevering toegestaan' kan aanvinken, dan is het helemaal perfect!
Tim - woensdag 11 september 2013 om 17:29 Ik snap de klachten op Selektvracht niet. Gister nog een pakketje besteld bij Bax wat net een kwartiertje terug keurig netjes afgeleverd is. Nooit problemen gehad met selektvracht, maar ook nooit met Post NL. Het is gewoon een extra service die wat mij betreft geen kwaad kan. Zoals altijd top werk van Bax.
wim - woensdag 11 september 2013 om 12:48 ziet er niet echt goed uit voor Belgische klanten.
PostNL steeds correct, bij Bpost heb ik hier men bedenkingen over... Zoals eerder aangehaald, wil het je echt hebben, rij dan voor de zekerheid over en weer naar Goes ! Maar we zullen volgende week de proef op de som nemen en is proberen he ! :-) michel - woensdag 11 september 2013 om 11:36 tja, ik was totnogtoe altijd de dag na bestelling geleverd, maar 2 keer een dag later dan voorzien en dit met PostNL. Ontgoocheld maar toch altijd een goed service van Bax.nl. Wat zal het worden met bpost??? Ik hoor niet veel goeds over dit bedrijf en weet dat de brieven uitdeling soms wordt overgeslagen als er niet genoeg uit te delen is!!
Frans - woensdag 11 september 2013 om 10:17 Ik ruik bezuinigingen.
Stijn | Bax-shop.nl - woensdag 11 september 2013 om 10:00 @Arnaud: wees gerust, hier hebben we geen hinder van!
Gigi - woensdag 11 september 2013 om 09:47 Gelukkig bieden jullie nu iig een optie, want als ik in de voorbije periode iets had besteld en het werd bezorgd door Selektvracht was dat meteen de laatste keer dat ik via Bax zou bestellen. Selektvracht is goedkoper maar hun kwaliteit dramatisch. Bax onwaardig. De reden dat mensen voor bax kiezen heeft sterk te maken met de service. Snelle levering is daar onderdeel van. Om dan te bezuinigen op transportkosten door te kiezen voor inferieure vervoerders is een kortzichtige gedachte die jullie klanten gaat kosten, jammer.
Gigi - woensdag 11 september 2013 om 09:40 Ik zie de meerwaarde niet van de optie Selektvracht. Je moet toch echt een steekje los hebben wil je kiezen voor Selektvracht ipv Postnl. Heb persoonlijk negatieve ervaringen gehad met Selektvracht, amateuristisch en leugenachtig bedrijf, en op internet zijn er genoeg afschrikwekkende verhalen te vinden. Bied dan de optie DHL of UPS bijvoorbeeld. Dit is de eerste keer dat ik Bax op een echte misstap betrap. Als bedrijf met een goede service wil je toch niet geassocieerd worden met Selektvracht. Enorme misser dit.
Arnaud - woensdag 11 september 2013 om 09:10 Weer een goeie actie! Kan mooi bij jullie XXXL Servicelijst! Alleen er staan huizen in goes in brand.. Is dat een hinder voor jullie?
Bunyan michael - woensdag 11 september 2013 om 08:21 Beste bax,
Ik denk dat leveren op 1 dag niet meer mogelijk is als jullie B-post gaan gebruiken. Ik spreek uit ervaring. Ik hoop het beste voor jullie. Mvg, Michael Stewie Layhe - woensdag 11 september 2013 om 02:00 Al jaren klant bij BAX, altijd tevreden geweest over de leveringen, maar als bpost mijn bestelling moet afhandeling, dan rijd ik wel eens naar GOES zelf.
Rita - woensdag 11 september 2013 om 00:12 In Belgie leveren met Bpost dat gaat een ramp worden,als ik van Bax was zou ik mijn text veranderen.
Voor 22.00 u besteld morgen in huis - uitgezonderd Voor Belgie. De leveringen van postNL liepen hier als een trein en was je niet thuis dan werd er bij de buren geleverd die ervoor moesten teken en liet men een bericht achter in je brievenbus waar het afgeleverd is. Wat gaat Bpost doen als je niet thuis bent,dan kan je het gaan afhalen in het postkantoor de dag nadien waar men met 4 mensen zit en er 1 probeerd te werken en dan maar aanschuiven in de rij. Eenmaal aan het loket aangekomen geven ze je pakje met tegen zin af om dat men heeft moeten werken. Dit is geen fantasie maar pure werkelijkheid,ik kan niet voor een ander spreken maar dit zijn de ervaringen die ik heb met Bpost patrick ds - dinsdag 10 september 2013 om 22:28 als ik mijn pakket door bpost moet laten leveren voor belgie ben ik niet meer van zo rap van plan om bij bax te bestellen; ik koop veel bij bax.nl en zou het jammer vinden maar ik ben niet te spreken over de bezorging van bpost
er zijn al paketjes die ik niet ontvangen heb via bpost van bestellingen bij andere bedrijven pieterapril - dinsdag 10 september 2013 om 19:49 beste andere Belgen,
even een mededeling: ik probeerde zojuist iets te bestellen (niet bestellen, maar zien wat de verzendingsmethodes allemaal zijn) en zag dat postNL (in miujn geval toch) ook te kiezen is naast Bpost! lorenzo - dinsdag 10 september 2013 om 18:51 beste Kathy
Als bax shop zegt dat mijn levering er zal zijn op 10/09 en het is er niet omdat Bpost een slechte leverancier is begrijp ik dat mensen gefrustreerd geraken, je wacht en kijkt uit naar dat pakketje maar het komt niet erg leuk. Normaal gezien had ik nu op mijn nieuwe dj set moeten spelen maar i.p daarvan zit ik hier nu te klagen Lorenzo Een geërgerde klant De Klanten dallon_01 - dinsdag 10 september 2013 om 18:32 Ik heb ook slechte ervaringen met B-post,B-post leverd niet op zaterdag,post-nl levert wel op zaterdag.ook een zeer slechte sevice bij B-Post,meestal zijn ze wel iets kwijt,of de man die uw pakje thuis brengt die juist ziek enz...
Sander - dinsdag 10 september 2013 om 18:19 Bpost is dus de enigste die ik liever niet heb dat mijn pakjes afleverd. Meestal duurd het langer en ben daar al regelmatig iets kwijt geraakt.(Nooit meer terug gekregen en geen compensatie om nog niet te beginnen over de slechte after service) Dus vind het spijtig dat PostNL niet meer naar belgië verstuurd.
Paul - dinsdag 10 september 2013 om 18:14 Hier ook slechte ervaring met selectvracht.
Beter dat postnl voortaan weer bezorgd !!!!! yoran.chanet - dinsdag 10 september 2013 om 18:10 Zeer tevreden over de levering door BPost vandaag, :)
Merci ex collega's! :) info - dinsdag 10 september 2013 om 18:10 Zondag bestelling geplaatst en levering aangevinkt voor vandaag met Bpost, niks ontvangen helaas. Vroeger ging het blijkbaar toch sneller.......?. Benieuwd dus naar volgende bestelling!
Mike - dinsdag 10 september 2013 om 18:06 Heel blij :-) als Bax gaat door met alleen "Selektvracht" dan was ik niet meer een klant van Bax, waardeloos bezorger !
Post NL, UPS, DHL prima service ! Bedankt Mike patrick - dinsdag 10 september 2013 om 15:56 veel, veel beter...Ik heb zo'n bestelling misgelopen eind juli, afgegeven aan X die onder mijn naam getekend heeft!
ik wacht nog steeds op de producten (upgrade + fiches)... bpost geeft enkel aan de geadresseerde persoon af in België. Bart - dinsdag 10 september 2013 om 15:33 Hier ben ik heel blij mee! Ik schrok er laatst best van toen ik zag dat mijn pakket met Selektvracht werd bezorgd. Ik heb ontzettende slechte ervaringen met hen, en deze was wederom conform die verwachtingen. Ik ken mijn PostNL postbode goed en weet dat ie voorzichtig met mijn pakjes omgaat. Dus top dat ik nu kan kiezen! Super toevoeging!
Jeroen - dinsdag 10 september 2013 om 15:17 Proficiat voor de snelle reactie Kathy van bpost. Maar de realiteit bewijst echter het tegendeel van wat je beweert.Maar het blijft wel meer uitzondering dan regel gelukkig. DPD/DHL/UPS leveren immers ook bij de buren af, zelfs als aangevinkt staat om dat niet te doen. Dus dat is niet altijd beter.
Maar verder - leuke optie hier bij Bax! Ken niet veel webshops die zo ver gaan in hun service! Kathy - dinsdag 10 september 2013 om 15:08 Beste Bavo
Het spreekt voor zich dat als er niemand thuis is, de (meestal waardevolle) zendingen niet zomaar zullen nagelaten worden aan de voordeur of bij de brievenbus. De klant krijgt de mogelijkheid om de zending kostenloos te laten naleveren op een andere dag, of het pakket kan zelf afgehaald worden in het dichtstbijzijnde postkantoor. Kathy Social Media Manager bpost bavo - dinsdag 10 september 2013 om 14:53 werken met bpost: slecht idee: in tegenstelling tot anderen laat men nooit pakket achter als je niet thuis bent, ik had liever kiala gehad (tot een bepaald formaat), bpost heeft me nog nooit een groot formaat pakket thuis gebracht, ik moest dat steeds in kantoor gaan halen waar men oubollige openingsuren heeft: weinig comfortabel en niet echt web 2.0
|