woensdag 28 oktober 2015 | |
VIP service voor grote klanten van webshopGoes - Als een van de eerste webwinkels in Nederland gaat Bax-shop.nl bij zijn grootste klanten thuis langs met dure apparatuur en muziekinstrumenten. Een productspecialist reist mee om de zogenoemde VIP-klanten op locatie te helpen met het maken van de juiste keuze. Met een bus vol peperdure spullen bezoekt Bax-shop thuis zijn klanten een tijdstip dat hen het best uitkomt. Met deze innovatieve service slaat Nederlands grootste muziekwinkel een nieuwe weg in naar verregaande service aan zijn klanten. Bax-shop heeft al een tijdje de service dat ze met de Bax bus de bestelde artikelen direct aan huis leveren. Zo was Wolter Kroes daar al een keer dolblij mee en ook DJ Paul Rabbering van 3FM is op deze manier al een keer uit de brand geholpen. De VIP service van Bax-shop gaat hiermee nóg een stapje verder. De servicegerichtheid mag blijken uit de waardering die muzikanten en DJ's hebben voor hun webwinkel, met twee 'stenen' vestigingen in Goes en in Antwerpen en met ruim 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand. Trustpilot ondervroeg 20.000 klanten die Bax-shop een waardering gaven van gemiddeld een 9,5 als rapportcijfer. De nieuwe VIP-service is in het leven geroepen omdat de productspecialisten bij de Helpdesk van Bax-shop bemerkt dat sommige klanten het lastig vinden om op afstand de juiste keuze te maken, met name als het gaat om dure gitaren, basgitaren, keyboards of studiomonitoren. Voor klanten die niet naar Zeeland willen of kunnen rijden, om er de instrumenten of de apparatuur vrijblijvend uit te testen, gaat Bax-shop er nu op uit om hen op te zoeken. Bax-shop vierde onlangs zijn 12,5 jarig bestaan. In die tijd verwezenlijkte het een van de meest spectaculaire omzetgroei van bedrijven in Nederland. Onlangs werd in Engeland de vijfde webwinkel van Bax-shop geopend. Naast België, Frankrijk en Duitsland volgen binnenkort ook webshops in Zweden, Italië en Spanje.
|