op basis van meer dan 94.915 klantreviews
Assortiment
Acties & Promoties
Informatie
woensdag 28 oktober 2015

VIP service voor grote klanten van webshop 

Goes - Als een van de eerste webwinkels in Nederland gaat Bax-shop.nl bij zijn grootste klanten thuis langs met dure apparatuur en muziekinstrumenten. Een productspecialist reist mee om de zogenoemde VIP-klanten op locatie te helpen met het maken van de juiste keuze. Met een bus vol peperdure spullen bezoekt Bax-shop thuis zijn klanten een tijdstip dat hen het best uitkomt. Met deze innovatieve service slaat Nederlands grootste muziekwinkel een nieuwe weg in naar verregaande service aan zijn klanten.

Bax-shop heeft al een tijdje de service dat ze met de Bax bus de bestelde artikelen direct aan huis leveren. Zo was Wolter Kroes daar al een keer dolblij mee en ook DJ Paul Rabbering van 3FM is op deze manier al een keer uit de brand geholpen. De VIP service van Bax-shop gaat hiermee nóg een stapje verder.
,,Razendsnelle bezorging en verregaande klantenservice gaat niet ver genoeg voor ons,'' zegt 
Linda Blommaert van Bax-shop, die muzikanten, producers en DJ's in binnen- en buitenland van professionele apparatuur voorziet. Bax-shop staat in de top tien van snelst groeiende bedrijven van Nederland. Het bedrijf uit Goes passeert daarbij grote, gevestigde internationale namen en behoort bij een van de meest innovatieve, service- en klantgerichte bedrijven in Nederland.  
,,Bij Bax-shop gaat de wens van de klant boven alles. We garanderen hulp bij vragen, bezorging binnen 24 uur en we bieden standaard drie jaar garantie. Daarnaast organiseren we evenementen, workshops en demonstraties en schrijven we blogs om het kennisniveau van onze bezoekers op te schroeven. Toch kan het altijd nóg beter. We willen vooraan staan met ons streven naar grote klanttevredenheid,'' zegt Blommaert. 

De servicegerichtheid mag blijken uit de waardering die muzikanten en DJ's hebben voor hun webwinkel, met twee 'stenen' vestigingen in Goes en in Antwerpen en met ruim 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand. Trustpilot ondervroeg 20.000 klanten die Bax-shop een waardering gaven van gemiddeld een 9,5 als rapportcijfer. 

De nieuwe VIP-service is in het leven geroepen omdat de productspecialisten bij de Helpdesk van Bax-shop bemerkt dat sommige klanten het lastig vinden om op afstand de juiste keuze te maken, met name als het gaat om dure gitaren, basgitaren, keyboards of studiomonitoren. Voor klanten die niet naar Zeeland willen of kunnen rijden, om er de instrumenten of de apparatuur vrijblijvend uit te testen, gaat Bax-shop er nu op uit om hen op te zoeken. 
Klanten die van de VIP-service gebruik willen maken kunnen maximaal drie artikelen per aanvraag laten demonstreren, die elk een minimale aanschafprijs heeft van 1750 euro. ,,Een muzikant die graag een keuze wil maken tussen drie duurdere gitaren, kan dat nu in alle rust thuis doen. Onze specialist geeft daarbij alle uitleg die de klant nodig heeft.'' Een VIP-bus komt voorrijden voor 50 euro. Dat bedrag krijgt de klant weer terug als hij een van de drie artikelen aanschaft. 

Bax-shop vierde onlangs zijn 12,5 jarig bestaan. In die tijd verwezenlijkte het een van de meest spectaculaire omzetgroei van bedrijven in Nederland. Onlangs werd in Engeland de vijfde webwinkel van Bax-shop geopend. Naast België, Frankrijk en Duitsland volgen binnenkort ook webshops in Zweden, Italië en Spanje.

 

VIP service voor grote klanten van webshop

Vergelijk je gear (1/10)